Godnatt alla söta bloggläsare! I morgon blir det fan till att hitta på ngt! :p

Nu ligger jag i sängen med älskling. Vi har kollat på gone in 60 sec tror jag filmen hette.
Den va rätt bra faktiskt. Anton är lite små sur för att jag bloggar, men vadå,
hans jävla http://sv4.tribalwars.se ...

men shit the same. Nu ska jag iaf sova :)
Och innan idag tog jag min sista cigg!
Anton tvingade mig att sluta röka..
Sur för att han begär det, men glad för att han bryr sig om min hälsa :)

Godnatt och extra många kyssar idag :p

Kissess x x x x x x x Jennan



Denna bilden tog jag vid havet på tylösand midsommar helgen tror jag!
När jag och anton och hans familj/släkt va där!
Det va fett fint! Ni skulle sett det irl ! :)
& jag älskar min anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0